ADMISSIÓ CURS 2022-23
HORARI DE SECRETARIA PER A L’ATENCIÓ DURANT EL PROCÉS D’ADMISSIÓ
L’atenció en secretaria té la finalitat de resoldre dubtes durant el procés d’admissió.
Totes les sol·licituds es realitzaran de manera telemàtica
DIES | HORES | |
MATÍ | VESPRADA | |
Dimarts 26/04/22 | de 09:10h a 10:00h | |
Dimecres 27/04/22 | de 12:00h a 12:30h | |
Dijous 28/04/22 | de 15:10h a 16:00h | |
Divendres 29/04/22 | de 08:30h a 09:30h | de 13:30h a 14:00h |
Dilluns 02/05/22 | de 16:00h a 16:30h | |
Dimarts 03/05/22 | de 09:10h a 10:00h | |
Dimecres 04/05/22 | de 12:30h a 13:00h | de 15:10h a 16:00h |
D’igual forma, us deixem la pàgina web de conselleria per tal d’informar-vos de tot el procés https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicio/.
Davant qualsevol pregunta no dubteu en contactar amb nosaltres, per email (direccio@patronat.es ), telèfon (96 282 19 16) i (722270912) o venint al centre en l’horari establit dalt.